Bereikbaar en beschikbaar?
Ik zou het niet eens erg vinden om 365 dagen per jaar te werken. Ik ben dol op mijn werk en vooral op alle leuke ondernemende klanten. Het liefste sta ik 24/7 voor jullie allemaal klaar.
Maar we kunnen nu eenmaal niet continue bereikbaar zijn. Om vragen te beantwoorden en acties uit te voeren moeten we vrijwel altijd ingelogd zijn en onze bestanden bij de hand hebben. Kortom, achter een bureau zitten. En geloof me, daar zit ik veel, iéts te veel.
Stuur je bericht dan naar urgent@sopressed.nl
Deze postbus wordt dagelijks gecheckt, ook tijdens weekend en vakanties.
E-mails die wij ontvangen zijn grofweg op te delen in 3 categorieën:
- 80% Content, de inhoud van je website aanpassen/bijwerken.
Dit doen wij op basis van bouwblokjes of strippenkaarten. Heb je een contentaanpassing die in je SoCherish pakket valt, dan kun je dat gewoon per E-mail indienen.
Voor alle overige verzoeken om content aanpassing ontvang je eerst een betaallinkje voor bouwblokje of strippenkaart. Uiteraard adviseer ik graag wat voor jouw website de handigste optie is. - 4% Hosting, je website online, domein registreren/verhuizen, vragen over je mailadressen.
Heb je hosting bij SoPressed?
Je kunt op verzoek een inlog ontvangen voor je hosting controlpanel, dan kan je zelf ook overal bij.
Tip: als je problemen hebt met E-mail - log dan even in op je webmail via webmailsecure.com. Als het daar werkt is het probleem lokaal (99% van alle meldingen).
Meld je bij de PC-dokter, systeembeheerder of zoek een handig neefje. Lokale instellingen en mailprogramma’s vallen überhaupt niet onder hosting, alleen het online houden van de mailserver. - 16% Onderhoud, Technisch support
Voer nooit ingrijpende acties op je website uit tijdens afwezigheid van je hulplijn. Ben je van plan rigoreus te werk te gaan? Check dan vóórdat je de website overhoop gaat halen even of wij in die periode aanwezig zijn en tijd hebben voor eventuele backup of hulp.
Doe vooral zelf geen updates aan Thema of plugins.
Heb je toch een back-up nodig? Zie je een “White screen of death”? Heb je ineens geen admin toegang meer? Is je website gehackt?
Kortom best urgent? Mail dan naar urgent@sopressed.nl - en vergeet vooral niet om het ook direct te melden wanneer je toch zelf de oplossing al hebt gevonden of als de storing weer is opgelost.
Heb je geen bouwblokje, onderhoudspakket of zit het gevraagde niet in jouw pakket, dan ontvang je de factuur voor de uitgevoerde werkzaamheden of we maken een nieuw bouwblokje voor je aan.
Plan nu heel eenvoudig online je afspraak in.
Je kunt het hier net zo eenvoudig (en gratis) weer annuleren of verzetten.
Ik hoop ons hiermee het heen- en weer mailen te besparen!