Wanneer zijn wij bereikbaar en beschikbaar?

Ik zou het niet eens erg vinden om 365 dagen per jaar te werken. Ik ben dol op mijn werk en vooral op alle leuke ondernemende klanten. Het liefste sta ik 24/7 voor jullie allemaal klaar.
Maar we kunnen nu eenmaal niet continue bereikbaar zijn. Om vragen te beantwoorden en acties uit te voeren moeten we vrijwel altijd ingelogd zijn en onze bestanden bij de hand hebben.
Kortom, op kantoor zijn. Daar ben ik van dinsdag t/m zaterdag, voor zover ik niet bij klanten ben. Daar lees ik ook alle E-mail, 2 keer per dag.
De test tijdens de vakantie (geen E-mail meer op de telefoon, behalve urgent) is zó goed bevallen dat ik heb besloten dit zo te laten. Ik kan deze toch pas beantwoorden als ik op kantoor ben.

Bedankt voor je begrip!
Fanny

En als het dringend is?

Is jouw E-mail erg dringend en wil je deze buiten kantoortijden onder de aandacht brengen?
Stuur je bericht dan naar urgent@sopressed.nl 

Deze postbus wordt door mij en Anne dagelijks gecheckt, ook tijdens weekend en vakanties.

E-mails die wij ontvangen zijn grofweg op te delen in 3 categorieën:

  • 80% Content, de inhoud van je website aanpassen/bijwerken.
    Goed nieuws: dat kan Anne ook. Heel eerlijk? Soms zelfs beter en sneller dan ik. Anne is alweer 19 maanden in dienst bij SoPressed en werkt flexibel, vaak ook in het weekend of ‘s avonds.
    Win-Win. Had ik al gezegd hoe blij ik met haar ben! Ik heb Anne zelf opgeleid in WordPress + Divi en Anne heeft de toegangscodes van alle websites die wij in onderhoud hebben.
  • 4% Hosting, je website online, domein registreren/verhuizen, vragen over je mailadressen.
    Heb je hosting bij SoPressed?
    Anne heeft uiteraard ook toegang tot onze server. Zij kan je op verzoek een inlog sturen voor je hosting controlpanel, dan kan je zelf ook overal bij.
    Tip: als je problemen hebt met E-mail – log dan even in op je webmail via webmailsecure.com.  Als het daar werkt is het probleem lokaal (99% van alle meldingen).
    Meld je bij de PC-dokter, systeembeheerder of zoek een handig neefje. Lokale instellingen en mailprogramma’s vallen überhaupt niet onder hosting, alleen het online houden van de mailserver.
  • 16% Onderhoud, Technisch support
    Voer nooit ingrijpende acties op je website uit tijdens afwezigheid van je hulplijn. Ben je van plan rigoreus te werk te gaan? Check dan even of wij in die periode tijd hebben voor eventuele backup of hulp.
    Doe vooral geen updates aan Thema of plugins.
    Heb je toch een back-up nodig? Zie je een “White screen of death”? Heb je ineens geen admin toegang meer? Is je website gehackt?
    Kortom best urgent? Mail dan naar urgent@sopressed.nl – en vergeet vooral niet om ook direct te melden dat je toch zelf de oplossing al hebt gevonden of als de storing weer is opgelost.

Heb je geen bouwblokje, onderhoudspakket of zit het gevraagde niet in jouw pakket, dan ontvang je de factuur voor de uitgevoerde werkzaamheden, een nieuw bouwblokje of het brandblussertarief als de oorzaak bij jou zelf of derden ligt.

Wil je liever bellen? Plan een belafspraak! 

 

De online weergave van mijn agenda is zeker niet volledig, maar zo kun je wel alvast je eigen agenda ernaast houden.
Als je wilt kun je direct online een beschikbaar uurtje inplannen. 
Ik hoop ons hiermee het heen- en weer mailen te besparen.

Fanny