Wachtlijst.
De ultieme marketingtip voor snelle jongens. Ik ben geen snelle jongen, maar een dame van zekere leeftijd. Sinds 2016 wél eentje met een wachtlijst.
Daar ben ik stiekem best een beetje trots op…
Wat betekent dit voor nieuwe klanten?
Dat je afhankelijk van de nu lopende projecten mogelijk een paar weken geduld wordt gevraagd. De moeite meer dan waard, want Inmiddels wordt écht wel een bak meerwaarde meegeleverd.
Inmiddels is het team uitgebreid en de wachttijd hierdoor niet langer dan ca 8 weken. Omdat content van klanten ook wel eens op zich laat wachten, komt het regelmatig voor dat we tussendoor al voor jou kunnen beginnen. We nemen dan direct contact met je op.
Wachtlijst: ook voor die trouwe klant?
Voor jou verandert er niets. De wachtlijst is juist ingesteld om de kwaliteit voor bestaande klanten te kunnen waarborgen. Heb je een onderhoudspakket, dan is voor jou tijd gereserveerd om het nodige uit te voeren.
Heb je een bouwblokje? Idem. Hebben wij al afspraken gemaakt? Dan was je nét op tijd! Jouw deadline is immers onze deadline.